از کجا میتونم بهترین و باکیفیت ترین جهیزیه را جور کنم؟

سلام دوستای گلم. حتما این روزا افرادی دیده میشن که مشغول جهیزیه خریدن هستن و سعی می کنن بهترین محصولات را بخرن که در طول زندگی نخوان از خریدن اون پشیمون بشن . اره دوستای گلم من ی فروشگاه را میشناسم که علاوه بر باکیفیت بودن اجناسش، قیمت محصولاتشم در مقایسه با دیگر جاها بسیار ارزونتر و مناسبتره و سفارش غیره حضوری و آنلاین هم قبول میکنه. اسم این فروشگاه، فروشگاه لوازم خانگی متین هست که آدرس اون تو تهران، خیابان امین حضور، روبه روی خیابان دیالمه، پاساژ ثامن الحجج(ع)، زیر همکف، پلاک24 هست.

یخچال فریزر مدل دیفرنت توربو different turbo

سلام دوستای گلم حیفم اومد این مطلب را باهاتون در میون نزارم. من تازگیا ی یخچال و فریزر خریدم علاوه بر اینکه قیمتش در مقایسه با دیگر محصولات ارزونتر بوده خیلیم قابلیت های متنوع داره که پیشنهاد میکنم شما هم در صورت نیاز آنرا خریداری کنید. اسم این محصول یخچال فریزر مدل دیفرنت توربو است که دارای طبقه و 2 کشو است.

بهترین تفریحات دبی


شهر دبی در سال های اخیر تقویت صنعت گردشگری را در اولویت کارهای خود قرار داده و امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متعددی را برای گردشگران تور دبی فراهم نموده است به نحوی که در حال حاضر معروف ترین اشخاص جهان دبی را برای سفر انتخاب می کنند لذا در این شهر مجموعه هایی ساخته شده که دبی را به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است . در نوروز و حتی در روزهای گرم سال تعداد زیادی از هموطنان نیز به دبی سفر می کنند و تا از تعطیلات به نحو احسنت استفاده کنند . در ادامه تعدادی از بهترین تفریحات دبی آمده است امید است که معرفی این موارد به خاطره انگیزتر شدن سفر شما کمک کند . 


پارک آّبی وایلد وادی دبی

رفتن به پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Water Park) می تواند یکی از بهترین بخش های سفرتان به دبی باشد مخصوصا اگر با فرزندان خود به این شهر توریستی سفر کرده باشید . در این پارک با سرسره ها و استخر های متعددی مواجه می شوید که شما را به وجد می آورد . این پارک با مساحتی 5 هکتاری بین دو هتل معروف  برج العرب و جمیرا واقع شده و با بیش از ۲۳ نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که در امتداد هم قرار دارند ، این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده تا از حرکت پیوسته بر روی آب لذت ببرند . اگر در تور دبی نوروز برای اقامت هتل جمیرا را انتخاب کرده باشید نیازی به تهیه بلیط ندارید در غیر این صورت هزینه ورودی به این پارک برای بزرگسالان و کودکان به ترتیب 275 و 225 درهم می باشد . از ویژگی هایی که وایلد وادی را به یکی از پیشرفته ترین پارک های جهان تبدیل کرده می توان به امکان سرد و گرم کردن آب ، سرسره‌ های متنوع ، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا اشاره نمود .


چتر بازی در دبی

چتر بازی یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات دبی است . این ورزش برای کسانی که از کودکی علاقه زیادی به پرواز ، سقوط آزاد و تماشای مناظر از ارتفاع را داشتند لذت بخش خواهد بود . در دبی با پرش از ارتفاع 210 کیلومتری در منطقه ای با وسعت 260000 متری که در نزدیکی جزیره جمیرا و دبی مارینا واقع شده لحظاتی فوق العاده را پشت سر خواهید گذاشت پرش همراه  با وزش باد ، ارتفاع زیاد ، لحظات نفس گیر ، ترشح زیاد آدرنالین و تماشای دبی از ارتفاع همه و همه در منطقه چتر بازی دبی که دارای استاندارد های جهانی است و تحت نظر فدراسیون ورزش های جهانی فعالیت می کند امکان پذیر می باشد .


اسکی در دبی

شاید وجود پیست اسکی در شهری کویری مانند دبی غیر قابل باور باشد اما بد نیست بدانید این شهر به منظور گسترش صنعت گردشگری و تامین نیاز طیف گسترده ای از توریست ها در سال 2005 پیستی مصنوعی با تمام قابلیت های یک پیست اسکی طبیعی به بهره برداری رساند که در حال حاضر یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می گردد . در این مجموعه 5 مسیر اسکی به طول 400 متر که نقطه شروع و پایانش به اندازه یک ساختمان 20 طبقه است تعبیه شده و 6000 تن برف سفید خالص و تمیز در این پیست وجود دارد . هر روز صبح یک برف روب برفها را صاف می کند تا سطحی یکنواخت برای اسکی بوجود آورد سپس درهای پیست باز می شود و با آغاز روز اسکی بازها وارد پیست می شوند. نگران لباس یا تجهیزات اسکی نباشید چرا که در این پیست که از بهترین تفریحات دبی می باشد همه چیز در نظر گرفته شده و امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌برد برای میهمانان فراهم شده است .


بالن سواری بر فراز دبی

فراهم بودن امکانات تفریحی و رفاهی نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری هر کشور ایفا می نماید . کشور امارات با مدنظر قراردادن این امر تلاش نموده تا حداکثر امکانات تفریحی و رفاهی را برای گردشگران مهیا نماید . یکی از این امکانات سوار شدن بر بالن است . بدون شک سوار شدن بر بالن می تواند بر لذت سفر اضافه نموده و تجربه ای خاطره انگیز برای گردشگران خلق نماید. چیزی بهتر ، زیباتر ، آرامش بخش تر و لذت بخش تر از بالن سواری بر روی صحرا ها و مناطق حیرت انگیز دبی نیست. بالن سواری 5 ساعته برفراز کویر همراه با تماشای طلوع زیبای خورشید بسیار لذت بخش است.

تور دبی

دبی یکی از شهرهای ساحلی حاشیه جنوبی خیلج فارس می باشد که در دهه اخیر پیشرفت های چشم گیری در زمینه فرهنگی ، اقتصادی و صنعت توریسم تجربه نموده است . این شهر معمولا مقصد اولین سفر ایرانیان به خارج از کشور می باشد و الحق که با طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری انتخابی به جا و شایسته است . آژانس سعادت سیر گیتی در برگزاری تور دبی موفق ظاهر شده و همیشه رضایت مسافران را هدف خود قرار داده است این آژانس برای سفر شما به دبی بهترین ها را در نظر گرفته است .

تور دبی

دبی در گذشته ای نه چندان دور زیبائی و جذابیت زیادی نداشت اما در سال های اخیر با سرمایه گذاری های هنگفت توانسته جاذبه های مصنوعی مختلفی را ایجاد کند به عنوان مثال می توان به پیست اسکی سرپوشیده دبی اشاره نمود که با توجه به آب و هوای گرم این شهر وجود این جاذبه به صورت طبیعی غیر ممکن است . برج شیشه ای خلیفه با 828 متر ارتفاع که در حال حاضر بلندترین بنای جهان می باشد نیز در شهر دبی واقع شده و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می آید فواره ای نیز که در بیرون این آسمانخراش واقع شده 275 متر طول دارد و قادر به پرتاب آب تا ارتفاع 150 متری می باشد . دلفیناریوم ، برج العرب ، پالم‌ جمیرا‌ دبی ، برج های رقصان ، آب نما ، باغ معجزه ، نهر دبی ، باغ وحش ، جزیره جهان ، گالری هنری ایکس وی ای ، موزه دبی و ... بعضی از جاهای دیدنی دبی برای مسافران می باشند . از بهترین تفریحات دبی نیز می توان به پارک آب وایلد وادی ، پیست اسکی ، تور کروز ، تور جت اسکی ، بالن سواری ، تور سافاری ، چتر بازی و ... اشاره نمود .

تور دبی

تنها جاذبه های گردشگری و دیدنی های متنوع نیست که موجب جذب گردشگر به این شهر شده بلکه  فستیوال های خرید دبی و همچنین نمایشگاه های مختلفی که در این شهر برگزار می گردند از دیگر دلایل جذب توریست هستند و سهم چشم گیری در جذب گردشگر تور دبی دارند . بهترین زمان سفر به دبی در ماه های سرد سال از آبان تا اسفند می باشد چرا که دما در این زمان ها از 20 درجه بالاتر نمی رود اما در کل آب و هوای دبی بسیار گرم و خشک می‌باشد و در تابستان بسیار گرم، پر باد و خشک است همچنین در اغلب روزهای سال آسمانی آفتابی مشاهده می شود .

تور دبی

قیمت تور دبی در زمان های مختلف سال متفاوت می باشد و در زمستان که شرایط آب و هوایی مساعد است و یا در زمان فستیوال های خرید نرخ تور دبی و قیمت هتل های دبی افزایش می یابد . برای اطلاع دقیق تر از قیمت این تور و انتخاب تور مناسب با همکاران ما تماس بگیرید .
نکات ضروری تور دبی :

قیمت تور دبی در زمان تعطیلات و ایام پیک مسافرت افزایش می یابد برای اطلاع دقیق تر از هزینه این تور با همکاران ما تماس بگیرید .
پاسپورت با حداقل با 7 ماه اعتبار از مدارک لازم برای شرکت در تور دبی می باشد .
تور دبی لحظه آخری و تور آفری دبی را از ما بخواهید چرا که همکاران ما در آژانس سعی می کنند تا با توجه به شرایط شما بهترین ها را به شما معرفی کنند .
در مورد هتلی که برای تور شما در نظر گرفته شده است تحقیق کنید و از محاسن و معایب آن آگاه شوید و اگر قصد دارید در هتلی غیر از موارد تعیین شده اقامت کنید با همکاران ما مشورت نمائید .
یک تور ارزان و یا یک تور گران الزاما ضامن معتبری برای یک سفر خوب نیست . اگر به شما یک تور دبی ارزان پیشنهاد شد حتما تحقیق کنید که تور افر آژانس یا پرواز دارد یا با حذف بعضی آپشن های ضروری و مهم تور ، از قیمت آن کاسته شده است .
در تورهای خارجی بیمه مسافرتی را فراموش نکنید هزینه درمان در دیگر کشورها از ایران بیشتر است .
برای رزرو تور به آژانس های معتبری که زیر نظر سازمان گردشگری ایران فعالیت می کنند مراجعه کنید .

باغ میراکل دبی

باغ میراکل دبیDubai Miracle Garden

تور دبی میتونه یه دلایل مختلفی مثل خرید ، تفریح و یا کار انتخاب شده باشه اما با هر دلیلی به این سفر میرین پیشنهاد میکنم از مراکز تفریحی دبی حتما بازدید کنین . بعضی از این جاهای تفریحی در دبی در دنیا نظیری ندارن و تو کتاب گینس ثبت شده ان مسلما بازدید از اونها خالی از لطف نیس . یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی ، باغ Miracle هستش . بازدید از این باغ پر گل ساعتها حالتون رو خوب میکنه . گل آرایی این باغ ، دنیایی از رنگها رو پیش روتون میذاره و شما رو ناخواسته به وجد میاره .

باغ میراکل در دبی

باغ میراکل در دبی لند قرار داره و شهروندها و گردشگرا رو جذب خودش میکنه . میراکل بزرگترین باغ گل جهان ، تکه ای از بهشت نام گرفته . این پارک زیبا دارای گل های بی نظیریست که به طرز زیبایی گل آرایی شده ان . هرچند اصلا نمیشه باور کرد که تو بیابونهای دبی همچین باغی پرورش پیدا کنه . اما بعد از افتتاح پیست اسکی دبی دیگه باید باید به اتفاقات دور از ذهن دبی عادت کرد !!!

باغ میراکل دبی

نزدیک ۴۵۰۰۰ نوع گل که شاید تا به حال اصلا ندیده باشین توی این باغ دبی در حال پرورش هستن . . فضای پارک چیزی در حدود ۷۲۰۰۰ متر مربع اس . بیشتر گل های پارک برای اولین بار در این منطقه رشد کرده ان .  این گل ها به زیبایی و شبیه طاق ، قلب ، ستاره ، کلبه اسکیموها ، اهرام و  چیز های دیگه آرایش شده ان . بنابر این نباید تعجب کرد که اولین فاز باغ میراکل رکورد بهترین و بزرگترین باغ گل رو تو کتاب گینس ثبت کنه . از اونجاییکه در هر فصل گل های متفاوتی وجود داره و طراحی گل های در هر فصل تغییر میکنن ، هربار که تور دبی رو انتخاب کنین ، با چهره جدید از باغ روبرو هستین . باغ میراکل گاردن دبی دارای ۲ فاز هستش . اولین فاز میراکل گاردن که تو 14 فوریه 2013 افتتاح شده ، شامل مجسمه های عظیم گل های خیره کننده سه بعدی ، پرچم دبی و ... میشه .

باغ میراکل دبی

امکانات میراکل گاردن که از مراکز تفریحی دبی هستش شامل پارکینگ روباز ، پارکینگ وی ای پی ، نمازخانه ، محل بازی کودکان ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی ،  وضو خانه ، کارت هایی برای بازدید کنندگان دارای معلولیت جسمی حرکتی ، اتاق کمک های اولیه ، کیوسک خرده فروشی و تجاری و سایر امکاناتی که بازدید کنندگان لازمه  ، میشه . باغ میراکل در اولین فاز تونسته توجه حدود ۷۰۰۰۰۰ بازدید کننده را به خود جلب کنه .

باغ میراکل دبی

اطلاعات باغ میراکل دبی :

آدرس باغ میراکل در دبی : Al Barsha South 3, Barsha,Dubailand Area - Dubai - United Arab Emirates
وبسایت باغ میراکل دبی : dubaimiraclegarden.com 
ساعات بازدید باغ میراکل : 9 صبح تا 9 شب ،جمعه و شنبه از 9 صبح تا 11 شب .
هزینه وردی باغ میراکل : برای بزرگسالان 30 درهم و برای معلولین و زیر سه سال رایگان

 باغ میراکل دبی